7 Haziran 2013 Cuma

Salihlide Okullar Atatürk Panoları Yapılıyor

Salihli Belediyesinden Alınan Habere Göre ;

"Belediye başkanlığımız tarafından ilçemizde eğitim veren  Türk Birliği Lisesine, Salihli Anadolu Lisesine, Milli Egemenlik ,  Namık Kemal , Alpaslan İlköğretim , Kurtuluş Fevzi Lütfü Karaosmanoğlu İlköğretim okulu ve Kudret Demir okullarının dış cephe duvarlarına okullarında isteği ile  büyük Atatürk panoları yaptırdı.       Belediye Başkan yardımcımız Hasan Sungur;"İlçemiz sınırları içersinde eğitim veren okullarımızdan Belediye Başkanlığımıza gelen talepler doğrultusunda bu çalışmaları yapıyoruz. Eğitim kurumlarımızın binalarında iç ve dış cephelerinde uygun gördükleri ölçülerde  laik demokratik Türkiye?nin kurucusu Mustafa Kemal Atatürk'ün resimlerinin ve sözlerinin yer aldığı çalışmaları monte ediyoruz.Belediye Başkanlığı olarak bu doğrultuda gelen isteklere cevap vermeye devam edeceğiz."dedi. "

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder