5 Haziran 2013 Çarşamba

Salihli Halk Eğitim Merkezinden Yıl Sonu Resim Sergisi


Salihli Halk Eğitim merkezi ve Salihli Kültür merkezi işbirliği ile düzenlenen 2012-2013 Eğitim ve öğretim yılı boyunca kursiyerler tarafından yapılan resimler Salihli Kültür merkezinde sergilendi.


Salihli Halk eğitim merkezi 2012-2013 eğitim ve öğretim yılında Resim Öğretmeni Evrim Altuk ile birlikte açtığı Resim kursları 61 bayan olmak üzere 12 erkek kursiyerle toplam 73 kursiyerin katılımıyla Halk eğitim merkezinde çalışmalarına başladılar, yıl sonu dolayısıyla kursiyerlerin sezon boyunca yaptıkları çalışmalar Salihli Halk eğitim merkezi ve Salihli Kültür merkezi işbirliği ile yapılan görüşmeler sonucunda Salihli Kültür merkezinde vatandaşlara sergilendi.
        Kültür Merkezi sergi açılışına Salihli Kaymakamı Ertan Peynircioğlu, Salihli İlçe Milli Eğitim müdürü İsa Dilek, AKP Salihli İlçe Teşkilatı Başkanı Hüsnü Tuğrul, Salihli Belediye Başkan yardımcısı Hasan Sungur, Çeşitli Daire ve Okul müdürleri ve vatandaşlar katıldı.
        Resim sergisinde bulunan eserler büyük beğeni toplarken, Salihli Halk Eğitim merkezi müdürü Kamil Erbay kendilerine verdikleri desteklerden dolayı Salihli Kaymakamı Ertan Peynircioğluna, Salihli İlçe Milli Eğitim Müdürü İsa Dilek’e ve Kültür Merkezi yetkililerine teşekkürlerini iletti.    
kaynak:
salihligazetesi.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder